Klanten Service

Emmen schoenen & EM Kids
Winkelcentrum Woensel 12
5625 AA Eindhoven
Telefoon +31 (0)40 2415463 KvK 17077790

Verzend & Betaal info


Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay
 

AfterPay voert voor emmenmode.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij emmenmode.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 200,00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 400,00.

 Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

 U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.


PRIJZEN
Retouren

U bent de uiteindelijke jury welke bepaald of het door u bestelde artikel aan uw verwachtingen voldoet. Probeer het artikel uit of ze passen en aan uw behoefte voldoen. Bent u niet tevreden? Stuur dan het artikel retour voor ruiling of restitutie. (artikel dient binnen 14 dagen na ontvangst door u bij ons retour te zijn). Klant betaalt en draagt risico voor retourzending. zorg dat er bij de retourzending een volledig ingevuld retourformulier zit anders kunnen wij de retourzending niet in behandeling nemen met als gevolg dat er géén geld teruggestort kan worden.

Bij vergoeding / creditering worden alleen de artikelen gecrediteerd de evt. verzend en administratie kosten niet.

Terugbetaling vindt plaats op dezelfde wijze als u betaald heeft bij creditcard of paypal ontvangt u het geld terug op uw creditcard of paypal account / rekening. Terugbetaling vindt uiterlijk 5 - 10 dagen na ontvangst van uw retourzending plaats.

Zorg ervoor dat de goederen retour worden gestuurd in dezelfde staat als waarin u de goederen heeft ontvangen. Stuur retourzendingen met bijgevoegd volleding ingevuld retourformulier naar:
Emmen schoenen
Winkelcentrum Woensel 12
5625 AA Eindhoven
Nederland, Europa

Ongefrankeerde zendingen worden geweigerd.

RUILEN

Indien u wilt ruilen omdat de maat niet goed is of u wilt toch liever een ander artikel en de prijs van het artikel waar tegen u wilt ruilen is hetzelfde of minder. Kunt u ons een email sturen met het verzoek te reserveren ivm ruiling. Wij houden het artikel dan voor u vast en sturen het kosteloos naar u toe zodra de retourzending is ontvangen. Evt verschil in bedrag wordt gerestitueerd. 

UITZONDERINGEN;

In de volgende gevallen komen artikelen niet in aanmerking voor retour mogelijkheid of creditering;

  • gedragen of beschadigde artikelen
  • artikelen welke niet meer in de orginele verpakking zijn teruggestuurd (alle artikelen worden met de originele verpakking naar u opgestuurd)
  • artikelen waarbij de labels zijn verwijdert of opnieuw zijn aangebracht
  • onderhoudsmiddelen, ondergoed, sierraden, handschoenen, mutsen en sjaals

 

Klachten & Garantie

GARANTIE
Alle artikelen zijn verzekerd tegen materiaal en fabricage fouten indien de koper een bewijs van aankoop kan overhandigen en binnen 6 maanden na aankoop. Wij kunnen geen garantie geven als artikelen anders zijn gebruik als het doel waarvoor ze zijn gemaakt. Twijfelt u of heeft u te maken met een klacht? Aarzel dan niet en schrijf ons met uw probleem. Wij zullen proberen u altijd tevreden te stellen. Klacht retouren kunt u naar bovenstaande adres sturen. Uw klacht wordt bij binnenkomst zo snel mogelijk in behandeling genomen. Is uw klacht terecht dan zullen de door u gemaakte kosten voor het opsturen bij evt. vergoedingen of vervanging aan u worden gecrediteerd.

Niet onder reclames & klachten vallen:

  • Slijtage van zolen en hakken
  • Het barsten van lakleer;
  • Defecte ritsen*;
  • Het kaal worden van harige materialen zoals pony;
  • en andere door een verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken welke de verkoper niet kan worden verweten.

    Speciaal bij kinderschoenen:
  • Kalen neuzen
  • Het doorslijten van de neuzen;
  • Defecte ritsen;
  • Een stuk getrapte hielpartij (dit wordt meestal veroorzaakt door het niet op normale wijze openen en sluiten c.q. aan- en uittrekken van de schoenen).

* voor ritsen gelden de volgende voorwaarden.

  • 1 maand garantie
  • tot 3 maanden 50%
  • na 3 maanden kostprijs/reparatie voor eigen rekening

Klachten los je samen op, dat betekend dat ook wanneer het geen echte klacht is wij zullen trachten (voor zover mogelijk) voor u het probleem te verhelpen. In een dergelijk geval kan het voorkomen dat de door ons gemaakte (inkoopkosten) aan u worden doorberekend.

VRAGEN en KLACHTEN
Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Daarvoor verstrekken wij via onze site al zo veel mogelijk informatie. Mocht u toch nog vragen of klachten hebben dan verzoeken wij u ons via het contact formulier hierover te berichten. Wij beantwoorden uw e-mail altijd binnen 24 uur. Ook kunt u ons bellen tijdens openingstijden op +31 (0)40-2415463

Prijzen & Kortingen
 
Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW. Voor artikelen geldt altijd de prijs en de actie die op het moment van bestelling voor het artikel werd vermeld. Indien (kort) na bestelling de prijs van een artikel verandert wilt dit niet zeggen dat u dan recht heeft op een teruggave. Je hebt tenslotte de mogelijkheid gehad artikelen te bestellen, welke wellicht nu niet meer beschikbaar zijn. Het is dus voor de klanten die deze artikelen besteld hebben, ook een kwestie van op het juiste tijdstip op de juiste plaats zijn.