Garantie & Klachten

Alle artikelen zijn verzekerd tegen materiaal en fabricage fouten indien de koper een bewijs van aankoop kan overhandigen en binnen 6 maanden na aankoop. Wij kunnen geen garantie geven als artikelen anders zijn gebruik als het doel waarvoor ze zijn gemaakt. Twijfelt u of heeft u te maken met een klacht? Aarzel dan niet en schrijf ons met uw probleem. Wij zullen proberen u altijd tevreden te stellen. Klacht retouren kunt u naar onderstaande adres sturen. Uw klacht wordt bij binnenkomst zo snel mogelijk in behandeling genomen. Is uw klacht terecht dan zullen de door u gemaakte kosten voor het opsturen bij evt. vergoedingen of vervanging aan u worden gecrediteerd.

Niet onder reclames & klachten vallen:

  • Beschadigingen van buitenaf waarneembaar op het bovenmateriaal
  • schoenen welke door iemand anders zijn bewerkt cq aangepast of gerepareerd
  • Gevolgen door overmatige transpiratie
  • Inwerking van vocht 
  • Inwerking van hitte van buitenaf
  • Slijtage van zolen en hakken
  • Het barsten van lakleer;
  • Defecte ritsen*;
  • Het kaal worden van harige materialen zoals pony;
  • Verkeerd gebruik van onderhoudsmiddel
  • Stoffen schoenen gewassen in de wasmachine
  • Het afgeven van schoenen
  • en andere door een verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken welke de verkoper niet kan worden verweten.

    Speciaal bij kinderschoenen:
  • Kalen neuzen
  • Het doorslijten van de neuzen;
  • Defecte ritsen*;
  • Het los raken van onderdeeltjes zoals, bloemtjes, kraaltjes, steentjes en bedeltjes
  • Lampjes (bij kinderschoenen)
  • Een stuk getrapte hielpartij (dit wordt meestal veroorzaakt door het niet op normale wijze openen en sluiten c.q. aan- en uittrekken van de schoenen).

* voor ritsen gelden de volgende (coulance) voorwaarden.

  • 1 maand garantie
  • tot 3 maanden 50%
  • na 3 maanden kostprijs/reparatie voor eigen rekening


Klachten los je samen op, dat betekend dat ook wanneer het geen echte klacht is wij zullen trachten (voor zover mogelijk) voor u het probleem te verhelpen. In een dergelijk geval kan het voorkomen dat de door ons gemaakte (inkoopkosten) aan u worden doorberekend.

Emmen schoenen
Winkelcentrum Woensel 12
5625 AA Eindhoven
Nederland, Europa

BuySmart

Emmen schoenen maakt gebruik van BuySmart van de Feedback Company. Klanten die winkelen bij een BuySmart aangesloten shop zijn altijd beschermd! Wil jij dus niet voor verrassingen komen te staan? Shop dan bij ons. Met BuySmart winkelt u 100% veilig.

Meld schade of diefstal zo snel mogelijk
Heeft u een bestelling niet ontvangen of is jouw aankoop incompleet? Maak hier dan zo snel mogelijk melding van bij ons. Wij ondernemen vervolgens direct voor actie. We doen onderzoek en nemen contact op met de vervoerder die u bestelling moest of heeft bezorgt in ons geval is dit PostNL of GLS Mocht dit geen resultaat opleveren dan geven wij dit aan u door. Vervolgens kunt u via de website van Feedback Company een schadeformulier invullen en bewijsstukken aanleveren zij nemen vervolgens uw claim in behandeling

Stuur het schadeformulier en evt. bewijsstukken op
Om de claim in behandeling te kunnen nemen is het van belang dat Feedback Company een volledig beeld krijgen van de claim. U kunt uw claim nu direct online indienen bij de Feedback Company via het claimformulier Niet helemaal zeker of uw claim in aanmerking komt? Neem dan contact op met de support afdeling van de Feedback Company op telefoonnr +31 (0)85 27 363 20, zij helpen u graag verder met het behandelen van uw claim.

Is alles correct dan ontvangt u van de Feedback Company de aankoopwaarde terug