Veel gestelde vragen


Kan ik ook bestellen en afhalen in de winkel?
Ja dat kan. In het afrekenmenu kunt u kiezen voor afhalen in de winkel. Artikelen die u online besteld worden zonder betaling maximaal 3 dagen gereserveerd. Na 3 dagen vervalt in principe uw bestelling en is er geen garantie meer dat het artikel er nog is

Ik heb een bestelling geplaatst en wil nog iets toevoegen kan dat?
Nee dat is helaas niet mogelijk. Nadat een bestelling is geplaatst en betaald kan er aan die bestelling geen nieuwe artikelen meer worden toegevoegd u dient hiervoor een nieuwe bestelling te plaatsen

Hoe weet ik of een maat op voorraad is
De maten die zijn aangegeven bij het artikel zijn de maten die op voorraad zijn. Staat een maat er niet meer bij dan is deze niet leverbaar op dit moment of de schoenen nog op voorraad komen is afhankelijk of het om een seizoens artikel gaat of een continue artikel. Continue artikelen worden regelmatig na besteld en komen dus afhankelijk van de beschikbaarheid bij de fabrikant weer op voorraad.

Kan een artikel wat ik besteld hebt achteraf toch niet leverbaar zijn?
Ja dat kan, wij werken met 1 voorraad systeem voor zowel onze winkel(s) als onze online webshop. Het kan dus gebeuren dat een artikel op internet nog aangeeft dat het op voorraad is terwijl het op dat moment in de winkel wordt verkocht. De voorraad wordt online en continue bijgewerkt er zit echter een kleine vertraging in als een artikel niet meer leverbaar is brengen wij u daar zsm van op de hoogte

Moet ik verzendkosten betalen?
Voor bestelling van €70,- of meer betaald u in NL geen verzendkosten daaronder betaald u €3.95

Kan ik mijn bestelling ruilen en/of retoursturen voor creditering?
Ja elk artikel kan teruggestuurd worden volgende retourvoorwaarden (zie retourinformatie op de site of het retourformulier)

Zijn er kosten aan het terug sturen van retourzending?
De kosten voor het terugsturen van artikelen zijn voor rekening en risico klant. U kunt het artikel terugsturen via PostNL of een andere service die u zelf wilt, DHL4You, DPD, GLS, Kaila zijn goedkoper dan PostNL. U kunt het artikel ook afgeven tijdens openingstijden in de winkel in Eindhoven

Mogen afgeprijsde artikelen / outlet artikelen geruild/retour worden gezonden?
Ja afgeprijsde artikelen mogen ook teruggestuurd worden voor ruiling of creditering. Ongeacht de prijs gelden dezelfde voorwaarden als bij een niet afgeprijsd artikel

Heb ik garantie op webshop artikelen?
Ja op intrenet artikelen heeft u dezelfde garantie als op artikelen in onze winkel (zie klachten en garantie op de site voor meer info)

Wanneer begint de sale / wanneer gaan jullie (extra) afprijzen?
De Sale begint aan het einde van het seizoen wanneer exact geven wij nooit van te voren aan. Als u geabonneerd bent op onze nieuwsbrief ontvangt u kort voor aanvang hierover bericht. Hetzelfde geldt voor extra afprijzingen. Wil je dus als eerste op de hoogte zijn van aanbiedingen en sale abonneer je dan op onze nieuwsbrief en/of volg ons via de diverse social media kanalen

Kort nadat ik besteld heb wordt de prijs door jullie verlaagd?
Voor artikelen geldt altijd de prijs en de actie die op het moment van bestellen voor het artikel werd vermeld. Indien (kort) na bestelling de prijs van een artikel verandert wilt dit niet zeggen dat u dan recht heeft op een teruggave. Je hebt tenslotte de mogelijkheid gehad het artikelen te bestellen, welke wellicht nu niet meer beschikbaar zijn. Het is dus voor de klanten die deze artikelen besteld hebben, ook een kwestie van op het juiste tijdstip op de juiste plaats zijn.